Virtuális ölelések

img_20200501_135517.jpgAnyák napi ölelések - idén másképp

Május eleje van. Anyák napja. Nálunk még  a családi születésnapok ideje.

Vidékről jövök. Karácsony óta nem találkoztam a családommal személyesen. Húsvétkor szoktunk leutazni, majd májusban jövünk össze, újra.

Anélkül, hogy DIY oldallá fordítanám a blogot, szeretném elmesélni, mit találtam ki és milyen csomagocskákat adtam fel egy hete, hogy mostanra odaérjenek a címzettnek.

Azóta már másnak is csináltam - ÖLELŐkártyákat.

Az ötlet alapja a jancsiszög volt, melyet gyerekkoromban sokszor használtam:

Mivel most csak papírjaink voltak, arra gondoltam, hogy a kapcsot egy hosszú,keskeny félbehajtott keményebb papírlap fogja helyettesíteni. Ha ezt az üdvözlőkártya belsejében elhelyezem, (ez nálam a virágok bibéjét helyettesítette) a papír-kapocs két hosszúra hagyott szára kívülről a kártya két oldalára kerül.

Mint két kar a lap két oldalán, körülfogja azt. Mint két ölelő kar. Jó volt látni és továbbadni ezt a mozdulatot.

Most így, a papírból. Virtuális ölelés.